Acest subiect este important pentru că, la urma urmei, acesta este motivul pentru care organizați seminarii web în primul rând – pentru a vă crește baza de clienți. Suplimentar ar trebui să aveți strategia, notele, diapozitivele și scenariul pregătite pentru a începe.
Pentru a converti clienții, trebuie să le oferiți un argument. Iată cum…
Pasul 1: Recunoașteți punctul principal de durere
Începeți prezentarea reamintindu-le invitaților că înțelegeți principala lor problemă. Repetați că lecțiile pe care le-ați predat în timpul webinarului îi vor ajuta să-și atingă obiectivele.
Pasul 2: Treceți la produsul dvs
Explicați cum oaspeții dvs. își pot atinge obiectivele mai bine sau mai repede, investind într-o soluție. Poziționați produsul/serviciul ca următorul pas logic; un mod de a merge mai departe.
Cu toate acestea, nu prezentați produsul ca și cum ar fi singurul pas următor. Dacă faci să pară că trebuie să cumpere de la tine pentru a-și rezolva problema, se vor simți păcăliți în privința seminarului tău web.
În timpul prezentării, solicitați invitaților să comenteze în caseta de chat dacă doresc să aibă o conversație privată sau să vadă o demonstrație a produsului/serviciului dvs.
Pasul 3: Demonstrați cu exemple
Studiile de caz, mărturiile sau alte dovezi că oamenii au cumpărat de la dvs. înainte și au fost mulțumiți de ele îi fac pe potențialii clienți mai confortabili.
Chiar și ceva atât de simplu precum „Am ajutat compania ABC cu problema lor și le-am economisit 2.000 USD” poate merge foarte mult.
Pasul 4: Creați o ofertă cu deficit
Pentru a vă ajuta oaspeții să ia decizia de a cumpăra, creați o ofertă pentru a le oferi. Poate fi ceva la fel de simplu ca 10% reducere la achiziția lor sau ceva mai complex care se potrivește mai bine publicului tău.
Cel mai important, pune o dată de expirare pe ofertă pentru a-i încuraja să profite de ea în curând.
Pasul 5: Trimiteți-i la pagina de finalizare a comenzii
În loc să oferiți participanților dvs. adresa URL a unei pagini de vânzări, trimiteți persoanele interesate direct la o pagină de finalizare a comenzii de unde vă pot cumpăra produsul/serviciul. Asigurați-vă că prezentarea dvs. acoperă tot ce ați pune în mod normal pe o pagină de vânzare.
Pasul 6: Acțiuni post-webinar
Primul pas după webinar este să trimiți e-mailuri de mulțumire invitaților tăi. Faceți acest lucru în 24 de ore în timp ce webinarul este proaspăt în mintea lor. În e-mailurile dvs., includeți un link către înregistrarea seminarului web pentru oricine l-a ratat sau dorește să îl vizioneze din nou.
Apoi, proiectați o campanie de promovare prin e-mail post-webinar. Folosiți cinci până la șapte e-mailuri pentru a menține implicați solicitanții înregistrați și pentru a-i apropia de a deveni client. În aceste e-mailuri, continuați să recunoașteți problemele lor și să oferiți informații valoroase. În e-mailul final, oferiți-le o altă prezentare pentru produsul dvs.
Inca un lucru…
Uneori trebuie să fii mai agresiv cu vânzările. Unii oameni pur și simplu nu vor ajunge la o decizie de cumpărare fără un mic îndemn.
Luați notă de oricine pare implicat în mod special cu webinarul dvs. De exemplu, cineva care ajunge mai devreme, pune întrebări și interacționează prin chat.
Luați legătura direct cu acești oameni cu un e-mail personal după webinar. Întrebați-i despre problemele lor specifice și despre cum îi puteți ajuta.
Amintiți-vă: nici o gazdă de webinar nu convertește 100% dintre oaspeții săi. De fapt, conversia a 10-15% este considerată un rezultat excelent.